Pro média

Chcete se podívat na články o WAMAG, potřebujete použít naše logo nebo napsat článek o našich produktech? Napište Kateřině Mohaplové na k.mohaplova@wamag.cz, hned se vám ozve.

Představení design manuálu

Vzhled loga WAMAG ukazuje to, jací jsme. Otevření, přátelští, profesionální a pevně spjatí s magnetismem. Zvolili jsme modrou jako barvu naší planety, kterou mnoho našich magnetických systémů chrání. Piktogram také představuje Zemi a zvýrazňuje její magnetické póly. Uvnitř je zkratka názvu WAMAG vyjádřená písmeny WM, které jsou zobrazeny jako elektromagnetické vinutí.

Primární logo

Základní barevná verze loga je klíčovým prvkem našeho firemního designu. Představuje jednu z jejích nejviditelnějších součástí a je preferovanou verzí pro všechny firemní materiály. Rovněž černobílá inverzní varianta loga je možná, například v brožuře s barevným podkladem.

Minimální ochranná zóna

Minimální velikost byla zvolena s cílem, aby bylo logo správně reprodukováno v menších velikostech. Při používání technologie s nižší kvalitou tisku (např. sítotisk) doporučujeme použít logo většího rozměru. Pokud to bude možné, ponechávejte v okolí loga i více prostoru, než kolik obsahuje ochranná zóna.

Sekundární podoba loga

Barevná verze loga na výšku představuje odvozenou variantu logotypu na šířku. Používá se tam, kde základní variantu loga na šířku nelze použít z proporčních důvodů. Logo by se mělo přednostně používat v základní barevné verzi. Rovněž černobílá inverzní varianta loga je možná, například v brožuře s barevným podkladem.

 

Piktogram

Symbolizuje magnetické pole planety Země a strojů WAMAG, které ji nepřímo chrání, a poukazuje na naše mezinárodní působení. Uvnitř zeměkoule vidíte iniciály firmy WM, které zároveň symbolizují vinutí cívky (srdce elektromagnetických separátorů). Spojením magnetismu a podnikavosti přispíváme k ochraně životního prostředí Země a zdraví spotřebitelů.

Barvy

Modrou barvu jsme zvolili s ohledem na to, že Země je modrou planetou a modrá je také barva inovací. Barva je základním a také nejmocnějším nástrojem při vytváření nebo vyjadřování nálady či pocitu.

Barva probouzí značku k životu. Zdůrazňuje, oživuje, osvěžuje, zjemňuje, mění obyčejné na jedinečné.

Typografie (Fonty)

Korporátní písmo je základní částí našeho vizuálního stylu a napomáhá dosáhnout jedinečného a konzistentního vzhledu všech dokumentů. Primární písmo je nutné používat na všech tištěných materiálech, v komunikaci a optimálně na internetových stránkách a v online komunikaci.